Námorná doprava & Vracia

Přepravní politika

Nabízíme rychlé přepravy do celého světa. Vítejte na této stránce a sdělte svým přátelům a rodině nakupování!

1. Při objednávce ihned obdržíte potvrzovací zprávu objednávky. Pokud neobdržíte potvrzovací e-mail, kontaktujte nás okamžitě.

2. Před zaplacením potvrďte prosím svou poštovní adresu, budete kontaktovat. Uveďte prosím platnou e-mailovou adresu a zkontrolujte, zda jste si zakoupili aktualizované informace.

3. Položky jsou obvykle expedovány do 12-24 hodin po ověření platby (Sat. & Sun. a většina státních svátků je vyloučena).

4. Obvykle používáme DHL, EMS, UPS nebo FedEx, abychom vám mohli doručit vaše položky, přímo k vašim dveřím.

5. Jakmile bude k dispozici, pošleme vám sledovací číslo. Doba přepravy balíků obvykle trvá 5 až 10 pracovních dnů, v závislosti na místě určení, dovolené a faktorech mimo kontrolu Poštovní služby. Pokud dojde k malému zpoždění, prosím, trpělivost. Díky moc za podporu nás.

Zásady směny

1. Umožňujeme pouze úplné vrácení položek, které mají problémy způsobené námi.

2. Do 10 dnů od data odeslání původní objednávky přijmeme výměny za nesprávnou velikost nebo barvu. Obraťte se na nás s ID objednávky a objednávkami, které vám pomohou. Zpětná vazba!

3. Před odesláním položek nás musíte kontaktovat, uvedeme správnou zpáteční adresu. Všechny položky, které nám poslali zpět, musí být v původním stavu, nesmí se nosit, měnit ani umývat se všemi visačkami. Opotřebované nebo špinavé předměty vám budou vráceny.

4. Nezahrnujeme přepravní náklady na burzy, budete zodpovědní za zpětné poštovné a poštovné poštovné nebo poštovné. Doporučujeme, abyste při odesílání zásilek k vlastní ochraně přidali sledování a pojištění, pokud nemůžeme nést odpovědnost za ztracené zásilky. Dopravné a manipulační poplatky jsou nevratné.

5. Po odeslání zásilky nám pošlete e-mailem číslo sledování.

Vrací zásadu

1. Dovolujeme pouze návrat pro položky, které mají problémy způsobené námi, doufám, že vaše laskavé porozumění.

2. Vaše výrobky můžete vrátit za plnou náhradu (mínus poštovné), pokud jsou neotevřené a v prodejním stavu na níže uvedenou adresu.

3. Před odesláním zásilky nám pošlete e-mail s poštovní adresou a dejte nám vědět, jaké produkty budete vracet. Zajistěte, aby byly výrobky bezpečně a bezpečně zabaleny. Nemůžeme přijmout odpovědnost za zboží, které je během procesu vrácení zboží ztraceno nebo poškozeno. Žádáme vás, abyste při vrácení produktů poštou požádali o potvrzení o odeslání. Jakmile obdržíme položky, refundace bude provedena do 14 dnů.

4. Zboží musí být vráceno do 7 dnů od data převzetí - neopotřebované a musí obsahovat všechny originální obaly a štítky. Původní způsob platby, s výjimkou 20% zúčtování / zpracování poplatků, bude účtován bez poplatků za manipulaci a dopravu. Veškeré přepravní náklady spojené se zbožím jsou v odpovědnosti spotřebitele.